آموزش بازی کالاف دیوتی

ترفندهای گرفتن سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

آموزش دریافت سی پی کال آف دیوتی

همان گونه که می دانید دریافت و به دست آوردن سی پی بازی کال آف دیوتی نسخه موبایل اهمیت زیادی دارد. سی پی رایگان به عنوان یک ارز دیجیتال در بازی Call Of Duty نسخه موبایل است. اگر مایلید تا سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به صورت رایگان را دریافت کنید و شیرینی این بازی مهیج را چندین برابر کنید در این مطلب با سایت ایران موجو همراه باشید. در این مقاله از آموزش بازی کال آف دیوتی قصد داریم به گرفتن سی پی در کال آف دیوتی بپردازیم.

گرفتن سی پی  رایگان در بازی کال آف دیوتی موبایل

همان گونه که می دانید گرفتن سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل اهمیت زیادی دارد. جمع آوری و بدست آوردن سی پی برای تمامی بازیکن ها ی حرفه ای و آماتور کال آف دیوتی موبایل مهم است. با ما همراه باشید تا در موضوع سی پی و انواع کاربرد آن صحبت کنیم.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل، سیو کردن بازی کال آف دیوتی

سی پی بازی کال آف دیوتی  چیست؟

سی پی به‌عنوان یک ارز دیجیتال اختیاری در بازی Call Of Duty نسخه موبایل است که شما با آن می توانید برخی از آیتم هایی که در بازی کال آف دیوتی است را خریداری کنید. سی پی این امکان را فراهم می سازد که شما با امکانات و ابزار و تجهیزات زیاد تری بازی خودتان را انجام دهید.

کاربرد سی پی در بازی Call Of Duty

یکی از مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که سی پی هایی که به دست آورده اید برای کارهای بیخودی و بیهوده مصرف یا خرج نکنید. شما می توانید از آن‌ها برای شرکت در تورنمنت ها و رقبایت های بسیار مهم استفاده کنید. همچنین شما با استفاده از این سی پی ها می توانید آیتم های زیادی برای کاراکتر  مورد نظر خودتان و همچنین اسکین های زیادی را برای اسلحه های در بازی کال آف دیوتی خریداری کنید تا با قدرت در آن فعالیت نمایید. از خرید ابزار و تجهیزات غیر ضروری برای خودتان در بازی خودداری کنید.

با ما در فروشگاه جم بازی ایران موجو همراه باشید تا ادامه در ارتباط با روش های مختلف دریافت سی پی رایگان در بازی Call Of Duty موبایل صحبت کنیم.

سی پی بازی کال آف دیوتی

چگونه سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل را رایگان دریافت کنیم؟

در بسیاری از موارد ممکن است کاربران توانایی خرید سی پی کال آف دیوتی را ندارند  و یا اینکه قصد خرید آن را در  بازی کال آف دیوتی را نداشته باشند. ما در ادامه این مطلب روش هایی را برای دریافت سی پی رایگان در این بازی موبایل را به شما معرفی کنیم.

شما برای اینکه بتوانید سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل را کسب کنید باید اول بتل پس سیزن 1 کال آف دیوتی موبایل را اول خریداری کنید. در ادامه می توانید سی پی رایگان خودتان را دریافت کنید.

برای ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات خود. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو و استفاده از آن برای خرید سلاح‌ یا ارتقا تجهیزات ، به یک بازیکن قوی تبدیل شوید.

دریافت سی پی cp رایگان

روش های دریافت سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل را در ادامه شرح خواهیم داد.

کامل کردن چالش های مختلف در بازی: اگر شما می توانید چالش های که برایتان که در بازی در نظر گرفته شده است را کامل کنید به‌عنوان پاداش و جایزه مقداری سی پی به شما تعلق می گیرد.

کسب کردن رتبه بالا در رده بندی های بتل پس: روش دیگر از راه هایی که می توانید در آن CP رایگان نیز به دست آورید این گونه است که سعی کنید در رتبه بندی رقابت های بتل پس جز نفرات برتر باشید. در این صورت یک مقدار سی پی به عنوان بونس یا جایزه به شما تعلق می گیرد و دریافت می کنید.

لوت کردن و سی پی در شبکه های اجتماعی

غارت کردن تجهیزات بازیکنان: بعد از اینکه شما تجهیزات همه بازیکن ها و سایر کاربران را غارت کنید یا به عبارت دیگر آن ها را لوت کنید که یک مقدار سی پی به حساب شما واریز شوید.

شرکت در تمامی رقابت های بتل رویال: شما می توانید با شرکت در رقابت های بتل رویال و تمام کردن مأموریت های آن می توانید سی پی زیادی برای خودتان به دست آورید.

شرکت در چالش های شبکه های اجتماعی

بسیاری از طرفداران بازی کالاف دیوتی نسخه موبایل می توانید در شبکه های اجتماعی را برای بازیکنان و کاربران خودش پیشنهاد و ارائه کرده است که هر بازیکنی که بتواند دران برنده شود به عنوان بونس و پاداش به او تعلق می گیرد و آن را دریافت می کند. چالش هایی که به شما پیشنهاد می‌شود با همدیگر متفاوت و مجزا است.

عضویت در شبکه های اجتماعی: بیشتر از شبکه ها اجتماعی بازی کال آف دیوتی نسخه موبایل در افزایش فالوور و لایک گرفتن در مطالب آن‌ها به کاربران نیز سی پی رایگان می دهد.

خرید بتل پس و چالش ها  

خرید بتل پس: شما بعد از خریدن انواع بتل پس جوایز و بونس سی پی های رایگان  زیادی درآن بدست آورید و در پایان رقابت های شما می توایند 800 سی پی دریافت و به دست آورید و به وسیله آن نیز می توانید بتل پس های دیگری بعدی را خریداری کنید.

شرکت کردن در چالش و کامل کردن مأموریت ها: همان‌گونه که می‌دانید در بازی کال آف دیوتی نسخه موبایل مجموعه کاملی از مأموریت ها برای کاربران در نظر گرفته شده و با اتمام کردن آن‌ها می توانید مقدار سی پی به صورت رایگان دریافت کنید.

آنلاک گان و ترفندها

باز کردن گان ایکس پی کارت ها: شما با باز کردن گان ایکس پی کارت ها می توانید هم سی پی کارت اسکین های جذاب و متنوع برای اسلحه های خود در بازی دریافت کنید.

شما برای ما از سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل بنویسید

اگر شما نیز به ترفندهای انواع CP رایگان در بازی کال آف دیوتی موبایل آشنا هستید آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. نظرات شما می تواند شیرینی بازی کال اف را را چندین برابر کند.

همچنین شما می توانید از طریق وب سایت ایران موجو سی پی بازی Call Of Duty را با قیمت ارزانی خریداری نمایید. این فروشگاه از ارزان ترین و بهترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید.

17 دیدگاه در “ترفندهای گرفتن سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

  1. بردیا گفت:

    قسمت لاونت در کجا قرار داره ؟ گیج شدم ممنون میشم جواب بدین در ضمن سایت بسیار عالی دارین

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی توی قسمت تنظیمات گزینه اخر بزنید و نوشتهlog out

  2. فرشید گفت:

    سلام. یه سوال، میشه سی خرید کرد؟ و یا سی پی رو تبدیل به سی کرد؟ مرسی

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی خیر این امکان وجود نداره

  3. علی گفت:

    خوبه

  4. احمد فندرسکی گفت:

    ممنون از نظرات

  5. علی گفت:

    سلام
    من امروز همه چالش های کالاف رو تکمیل کردم ولی cp بهم نداد چرا؟

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم احتمالا یک ماموریت باقی مونده دوست عزیز

    2. taha گفت:

      عالی

  6. سلام ببخشید چجور میشه فهمید ماموریت های بتل رویال چیه

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم تک تک ماموریات هارو داخل قسمت لاونت بازیتون نوشته

  7. امیرحسین گفت:

    سلام من خیلی وقته بازی شمارا بازی می‌کنم وخیلی بازی رو دوست دارم و ازتون ممنونم

    1. اشکان گفت:

      داداش بازی اینا نیست😂😂 بازی اکتیویژنه شرکت خارجی ایران موجو سایت معتبر خرید دردن برنامه بازی های معروفه و خیلی معتبر و به صرفه هستش دمشون گرم یاعلی

      1. محمد گفت:

        سلام میشه یه کلیپ کوچیک بذارین با کلیپ توضیح بدین ادم گیج میشه

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلامم متن رو با دقت و مرحله مرحله انجام بدید به راحتی میتونید

          1. وزارت^۱۲۳ گفت:

            خیلی خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *