آموزش بازی کالاف دیوتی

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

خرید سی پی کال اف دیوتی ارزان

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مخاطبین سایت ایران موجو با آن دست و پنجه نرم می کنند، برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل است. بسیاری از مخاطبین از ما می پرسند، چگونه اکانت کالاف دیوتی موبایل را برگردانیم؟ چگونه می توانیم بازی Call Of Duty Mobile را ذخیره کنیم؟ به راستی چگونه می توان ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل را انجام داد؟؟؟!!! اگر سوالات بیان شده جز سوالات شما نیز است، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کالاف دیوتی و انقلاب بزرگی که به پا کرد

بازی کالاف دیوتی موبایل که برای اولین بار اکتبر 2019 منتشر شد و در همین مدت زمان کوتاه توانست محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و به یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی تبدیل شود. بعد از انتشار بازی فقط 24 ساعت زمان لازم بود تا رکورد 20 میلیون بارگیری را ثبت کند و بعد از یک هفته به 100 میلیون دانلود رسید.

بازی Call Of Duty Mobile به عنوان نسخه هفدهم مجموعه بازی های ندای وظیفه برای گیمرها عرضه شد و انقلاب بزرگی در بازی های موبایلی ایجاد کرد. در ادامه مطلب به معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل و نحوه ذخیره آن پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Call Of Duty Mobile

همانطور که گفته شد بازی ندای وظیفه یک مجموعه است که برای اولین بار در سال 2003 عرضه شد. این بازی در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص می باشد. کمپانی سازنده بازی های ندای وظیفه (اینفینیتی وارد) با شرکت اکتیویژن همکاری های مداومی داشته و تا امروز نسخه های متعددی از این بازی را برای گیمرها منتشر کرده اند. بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین و محبوب ترین نسخه های این بازی است که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی COD موبایل

از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های بازی COD موبایل می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • گیمرها می توانند با دوستان خود رقابت داشته باشند و جایزه های دسته جمعی دریافت کنند.
  • گیمر می تواند انواع سلاح ها، مهارت ها و لوازم را به دست بیاورد و آنها را سفارشی سازی کند.
  • نقشه های مختلفی در بازی وجود دارد و هیجان بسیار زیادی دارد.
  • بازیکنان می توانند در حالت های مختلف چند نفره بازی کنند.
  • شخصیت های مختلفی در بازی وجود دارند و می توان به صورت قبیله ای بازی کرد.

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل

نحوه ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل

همانطور که از اسم بازی پیدا است، این بازی مخصوص گوشی های موبایلی و تبلت ها عرضه شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نسخه های سایر پلتفرم ها موجود نیستند. برای ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می توان از راه های مختلفی استفاده کرد:

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل وقتی کاربر به عنوان مهمان وارد بازی شده

در صورتی که گیمر از قبل بازی COD موبایل را نصب کرده و قصد دارد که آن را ذخیره نماید باید مراحل زیر را انجام دهد.

در اولین مرحله گیمر باید بازی را اجرا کند و سپس گزینه تنظیمات که با آیکون چرخ دنده مشخص شده است را انتخاب کند. سپس از صفحه باز شده باید بر روی گزینه Link کلیک کند. در مرحله بعدی باید مورد دلخواه را انتخاب نماید. معمولا در این قسمت بهترین کار این است که گوگل انتخاب شود. بعد از انجام این مراحل چنانچه بازی ذخیره شده باشد گزینه Link به Linked تبدیل خواهد شد.

برای ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات خود. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو و استفاده از آن برای خرید سلاح‌ یا ارتقا تجهیزات ، به یک بازیکن قوی تبدیل شوید.

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل در هنگام ورود به بازی

اگرچه بازیکنان می توانند به راحتی و با انتخاب گزینه Guest  به صورت مهمان به راحتی وارد بازی شوند اما این حالت می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. چنانچه فرد بخواهد اکانت خودش را بر روی دستگاه جدیدی ایجاد کند و ادامه بازی را دنبال کند قادر به این کار نخواهد بود. همچنین امکان دارد که بعضی از مواقع بازی دچار مشکل شود و یا بازیکن آن را حذف کرده باشد. به این صورت تمام بازی های گیمر حذف می شود و در صورتی که بخواهد بازی را دوباره شروع کند باید از مرحله اول شروع به بازی کند. در این صورت راهکار دیگری برای ذخیره بازی Call Of Duty Mobile وجود دارد که به شرح زیر می باشد.

بعد از آنکه بازیکن بازی را باز کرد و قصد داشت که به گونه ای آن را ذخیره کند که بعدا بتواند ادامه بازی ها را انجام دهد باید از بین دو گزینه  Guest و Facebook گزینه فیسبوک را انتخاب کند.  با این کار گیمر می تواند با استفاده از حساب کاربری فیسبوک خودش وارد بازی شود. به این صورت چنانچه بازی حذف شده و دوباره نصب شود، بازیکن می تواند از مرحله ایی که بازی را تمام کرده است شروع به ادامه بازی کند.

  • چنانچه بازیکن قصد داشته باشد بازی را بر روی اکتیویژن (کالاف دیوتی اکانت) ذخیره کند باید یک آدرس جیمیل و رمز آن را وارد کند. ( همچنین اگر گیمر بخواهد بازی را روی فیسبوک سیو کند باید اطلاعات شماره یا جیمیل و پسوورد فیسبوک را وارد کند). بعد می تواند بر روی گزینه Log in کلیک کند و در صفحه اکتیویژن گزینه OK را بزند. به این صورت اکانت بازی گیمر ذخیره خواهد شد و برای اطمینان از سیو اکانت کافی است از آن خارج شده و دوباره با اطلاعات خودش وارد شود.

برای ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات خود. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی از ایران موجو و استفاده از آن برای خرید سلاح‌ یا ارتقا تجهیزات ، به یک بازیکن قوی تبدیل شوید.

مزایای ذخیره کردن اکانت بر روی اکتیویژن یا فیسبوک

ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل می تواند مزایای مختلفی داشته باشد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • با این کار گیمر قادر است با دستگاه دیگری وارد بازی شود. همچنین اگر بازیکن گوشی موبایل خودش را تعویض کرد می تواند از نقطه ای که بازی را تمام کرده است آن را ادامه دهد.
  • ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل باعث می شود که گیمر در زمان خرید CP بازی دچار مشکل نشود
  • زمانی که اکانت بازیکن بر روی مهمان ذخیره شده باشد این احتمال وجود دارد که که به اشتباه دیتای مربوط به بازی حذف شود و یا کلا بازی از گوشی حذف شود. بنابراین بهترین راهکار این است که گیمر اکانت خود را بر روی اکتیویژن ذخیره کند
  • بازیکن می تواند با ذخیره بازی Call Of Duty Mobile به راحتی برای اکانت خودش پرمیوم پس کالاف دیوتی و پرمیوم پس پلاس کالاف دیوتی را خریداری نماید.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان شما می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام نمایید. در مقالات آموزشی بازی کال آف دیوتی می توانید، آموزش های جذاب دیگری در مورد این بازی پیدا کنید و یک گیمر حرفه های این بازی شوید.

شما برای ما از ذخیره بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو به طور کامل به سوالات شما پاسخ داده شد. اگر سوال دیگری در این باره دارید آن را از طریق قسمت نظرات با ما مطرح کنید. همچنین خوشحال می شویم اگر تجربه ای در این زمینه دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید. تجربیات شما به مخاطبین سایت ایران موجو کمک می کند تا زودتر به هدف خود در بازی کالاف دیوتی برسند.

در سایت ایران موجو، امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما فراهم شده است و می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه و انتخاب گزینه خرید سی پی، سکه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این سی پی‌ها، پس از از اتمام مراحل خرید و در اسرع وقت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

837 دیدگاه در “برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بدون ایمیل

  1. سیاوش گفت:

    سلام من یه اکانت مهمان داشتم چجوری میتونم برگردونم فقط اسم اکانتمو میدونم

    1. خانم پیری زاده گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای برگردوندن بازیتون باید بازیتون رو ذخیره کرده باشید .

  2. aref گفت:

    سلام،ببخشید کد تایید کالاف برای جیمیل من ارسال نمیشه باید چکار کنم؟جیمیلم سالمه و بقیه پیام‌ها براش میاد ولی کد تایید کالاف تا بتونم رمزش رو عوض کنم نمیاد

    1. خانم پیری زاده گفت:

      سلام وقتتون بخیر با توجه به ریجن اکانتتون برنامه ی تغییر آی پی تون رو جوری تنظیم کنید تا با ریجن اکانتتون همسان باشه تا بتونید پسورد عوض کنید.

  3. پارسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر چطور میتونم اکانتم رو از روی گوگل حذف کنم؟؟🌹

    1. خانم پیری زاده گفت:

      سلام وقتتون بخیر از روی گوگل حذف نمیشه کرد اما همزمان روی چند روش اتصال میشه ذخیره کرد.

  4. 09925614680 گفت:

    سلام من یه اکانت کرکی دارم ولی نمیتونم رمزشو عوض کنم راهی هست

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی خیر

  5. Ali گفت:

    سلام وقت بخیر من اکانت روی یک ایمیل دیگه انتقال دادم والان هرچی این ایمیل میزنم بازی بر نمی گرده

    1. خانم پیری زاده گفت:

      سلام وقتتون بخیر. مشکل قابل حل نیست متاسفانه .مگر اینکه از پشتیبانی بازی تون کمک بگیرید.

  6. جواد گفت:

    سلام من یک اکانت کالاف داشتم و روی Activision سیو کرده بودم ،گوشیمو دزدیدند و جیمیل رو یادم رفته حالا باید چیکار کنم

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی باید از داخل برنامه ی جیمیل گوشیتون اسم بازی کالاف رو سرچ کنید و ببنید که ه کدوم جیمیل از طرف کالاف پیام اومده.

  7. محمدرضا پورمحمد گفت:

    سلام وقتی وارد صفحه اکتیویژن میشیم می‌خوایم ادیت کنیم مثلا پسورد رو یه گزینه سند کد برای احراز هویت باید ارسال کنیم این کد به کی ارسال میشه؟ من اکانتمو خریدم اگه بخوام بفروشم بازم کد به نفر اولی می‌ره با من؟

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی کد برای جیمیل بازیتون میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *