آموزش بازی کلش رویال

آموزش سریع و آسان طلایی کردن اسم در کلش رویال

چگونه در بازی کلش رویال اسم خود را طلایی کنیم؟

چگونه در کلش رویال اسم خود را طلایی کنیم ؟ بسیاری از افراد چگونگی طلایی کردن اسم در بازی کلش رویال را نمی‌دانند. از این رو ما در ایران موجو قصد داریم تا شما را با این قابلیت در بازی کلش رویال آشنا کنیم. البته در این پست تنها رنگ طلایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که البته شرایط برای همه رنگ‌ها یکسان می‌باشد. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

نحوه طلایی کردن اسم خود در کلش رویال

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، این بازی دسترسی‌های فراوانی را در اختیار گیمرها قرار داده است. از آنجایی که کلش رویال یک بازی آنلاین است، پس انتظار می‌رود که قابلیت‌های ویژه‌ای را برای بازیکن در نظر بگیرد. خیلی از کاربران این بازی دوست دارند تا با اسم‌های رنگی وارد بازی شوند. برای مثال شخصی دوست دارد تا نام خود را به رنگ طلایی بنویسد.

هر رنگ کد مخصوص خودش را دارد. برای اینکه بتوانید اسم‌تان را به رنگ مورد علاقه‌تان تغییر دهید باید کدهای مورد نظر را با استفاده از برخی المان‌ها در بخش مخصوص اجرا و سپس تایید کنید. در ادامه کد برخی از رنگ‌های مهم و مورد نیاز در بازی کلش رویال برایتان قرار داده خواهد شد و در این بین رنگ طلایی که موضوع اصلی این مقاله است مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

طلایی کردن اسم در کلش رویالکدهای رنگی در کلش رویال

  • کد رنگ آبی: ….FF
  • کد رنگ قرمز: FF0000
  • کد رنگ سبز: 008000
  • کد رنگ طلایی: FFFF00
  • کد رنگ خاکستری: 858585
  • کد رنگ قهوه‌ای: 8B4513
  • کد رنگ نارنجی: FFA500

خب تا اینجای مقاله کدهایی که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اسم‌هایتان را رنگی کنید را آوردیم، در ادامه قرار است تا به شما چگونگی طلایی کردن نام در کلش رویال را آموزش دهیم.

مراحل طلایی کردن اسم در کلش رویال

در اینجا رسیدیم به بحث اصلی مقاله یعنی نحوه رنگی کردن اسم در بازی کلش رویال (Clash Royale)، برای اینکه بتوانید در این بازی نام خودتان را رنگی کنید باید یکسری از کدنویسی‌ها را رعایت کنید. البته در این مقاله کد رنگ طلایی مد نظر است اما ما سعی می‌کنیم تا آن را به صورت جامع در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید براحتی برای همه موارد از آن استفاده کنید.

برای اینکه نام‌تان را رنگی کنید باید به قسمت چت کلن مراجعه کنید. البته اجباری نیست که حتما به این بخش مراجعه کنید بلکه تنها درست وارد کردن کد مهم است و در اولویت قرار دارد. بر فرض شما به قسمت چت کلن مراجعه کردید، باید یک عبارت مشابه عبارت زیر را تایپ کنید:

<c”hex color”>Merci Az Shoma</c>

خب تا اینجای مقاله با اینکه چگونه یک متن را بنویسید آشنا شدید، حال به این موضوع دقت کنید که شما باید به جای قسمت ” Merci Az Shoma” متن مورد نظر خودتان را یادداشت کنید. پس به مورد زیر دقت کنید:

<c–>Matn/c>

به جای — باید کد رنگ مورد نظرتان که در اینجا رنگ طلایی با کد FFFF00 می‌باشد استفاده کنید. برای مثال ما می‌خواهیم اسم Zahra را با رنگ طلایی در کلش رویال نمایش دهیم. لطفا به مثال زیر توجه کنید:

<cFFFF00>Zahra<c/>

و در نتیجه اسم مورد نظرتان یعنی Zahra در قسمت چت کلن به رنگ طلایی برایتان ظاهر خواهد شد.

نکته

به این موضوع توجه داشته باشید که هر زمان که خواستید بازی را آپدیت کنید و به نوعی بروز رسانی را برای آن انجام دهید، رنگی که قبلا برای اسم‌تان انتخاب کرده بودید پاک خواهد شد. این موضوع خوشایند نیست، زیرا شما به عنوان یک گیمر که نامش را به رنگ طلایی انتخاب کرده است، با خیل عظیمی از کدهای نامفهوم مواجه خواهید شد. پس اگر می‌خواهید که مدت‌ها درگیر از بین بردن این کدها نباشید، توصیه ما به شما این است که اسم خودتان را رنگی نکنید.

تعداد کاراکترهایی که می‌توانید برای طلایی کردن اسم در کلش رویال بنویسید

نوشتن تعداد کاراکتر در قسمت چت کلن محدود است و شما بیشتر از 15 کاراکتر نمی‌توانید اسم رنگی بنویسید. پس به این موضوع دقت کنید که نمی‌توانید یک کد 6 رقمی را بنویسید زیرا در مجموع همه مواردی که یادداشت کرده‌اید بالای 15 کاراکتر خواهد شد.

البته یک راه‌ حل برای این موضوع وجود دارد، یعنی به جای اینکه از کدهای 6 رقمی استفاده کنید می‌توانید اعداد 1 تا 9 را برای کد رنگی طلایی‌تان انتخاب کنید. یعنی می‌توانید با استفاده از  هشتگ به صورت زیر:

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9

نام خودتان را طلایی کنید. برای مثال:

<c1>Zahra</c>

به این ترتیب به راحتی طلایی کردن اسم در کلش رویال انجام خواهد شد و دیگر نیازی هم به وارد کردن کدهایی نیست که کاراکتر را بیش از 15 عدد کند و رنگی کردن اسم در کلش رویال را غیر ممکن سازد.

  • نکته

ممکن است که در بین این بازی با رنگ‌ها، متوجه شوید که دو کد حذف می‌شوند. یعنی توضیحات کلن و نام اکانت‌تان را که یادداشت می‌کنید بعضی از حروف خود به خود محو می‌شوند، شما نگران این موضوع نباشید و به نوشتن ادامه دهید.

در صورت استفاده از قابلیت رنگی کردن اسم در کلش رویال ممکن است در دفعات بعدی آپدیت کلش رویال امکان بن شدن برای شما ایجاد شود. حتما برای تایپ نام‌تان ابتدای اسم را بزرگ بنویسید.

طلایی کردن اسم در کلش رویالجمع بندی درباره طلایی کردن اسم در کلش رویال

طلایی کردن اسم در کلش رویال یکی از موضوعات اصلی این مقاله بود که به آن به صورت دقیق و اجمالی پرداخته شد. امیدواریم که این موضوع به شما در رنگی کردن نام‌تان کمک کند. در کنار رنگ طلایی شما برای هر رنگ دیگری هم می‌توانید از روش‌های گفته شده استفاده کنید به شرطی که کد وارد شده، نام را بیش از 15 کاراکتر نکند.

همانطور که می دانید برای اینکه بتوانید در بازی کلش رویال پیشرفت کنید و نسبت به رقبای خود جلو بیفتید، نیاز به جم Clash Royale دارید. برای خرید رویال جم بازی شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام نمایید. ایران موجو یکی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های جم بازی می باشد که شما می توانید به راحتی جم مورد نظر خود را با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید

شما برای ما از طلایی کردن اسم در کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با طلایی کردن اسم در کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

4 دیدگاه در “آموزش سریع و آسان طلایی کردن اسم در کلش رویال

  1. Mahsan گفت:

    چرا من هرکاری میکنم رنگی نمیشه؟

    1. متین گفت:

      داش اینا زر و پره باید رویال پس بزنی

  2. محمدصادق گفت:

    هر چی میزنم فایده ای نداره اسمم فاری هست به این دلیل میشه که رنگی نشه؟

    1. احمد فندرسکی گفت:

      شاید بازی این امکان رو محدود کرده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *