آموزش بازی کلش رویال

آموزش قدم به قدم تقلب در بازی کلش رویال (Clash Royale)

چگونه در بازی کلش رویال تقلب کنیم؟

محیط بازی کلش رویال به گونه‌ای است که بازیکن را ترغیب می‌کند تا با هر شرایطی به دنبال یافتن یک راه آسان‌تر برای برد باشد. هدف ما در این مقاله، ارائه ترفندهایی است که شما به عنوان یک گیمر بتوانید به‌راحتی در بازی کلش رویال از راه اخلاقی تقلب کنید. تقلب در کلش رویال (Clash Royale) یکی از لذت بخش ترین کاارهای این بازی است. همانطور که می‌دانید، کلش رویال یک بازی تماماً آنلاین است، به همین دلیل بازیکن می‌تواند به واسطه هر راهکار برای داشتن نتیجه بهتر، از دیگر حریفان جلو بزند. در ادامه این مقاله با فروشگاه جم ایران موجو همراه باشید تا با چگونگی تقلب در بازی کلش رویال آشنا شوید.

نحوه تقلب در بازی کلش رویال

اگر که در بازی Clash Royale تازه‌‌کار هستید باید به شما بگوییم که در ابتدا باید از یک سری جزئیات باخبر شوید. متاسفانه برخی از بازیکنان از ترفندهای این بازی خبردار نیستند و به همین دلیل آن را یک سرگرمی حوصله سر بر خطاب می‌کنند. اما در واقعیت اینگونه نیست، بلکه با دانستن چند راه آسان برای تقلب شما هم به دسته حرفه‌ای‌ها اضافه خواهید شد.

قدم اول این است که تمامی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های موجود در بازی کلش رویال را بدانید. شما باید از همان ابتدای بازی به دنبال بهترین ترکیب کلش رویال و  کارت‌هایی باشید که بهترین نتیجه را برایتان دربر خواهند داشت. پس بهترین کار این است که قبل از شروع مبارزه توسط حریف، کارت‌های آنها را شناسایی کنید. بعد از اینکه کارت‌های حریف را شناسایی کردید، سریعاً ترکیب کارت‌های‌تان را به بهترین نحو بچینید و بهترین دک کلش رویال را انتخاب کنید و آن‌ها را وارد بازی کنید.

تقلب کردن در بازی کلش رویال، روش‌های زیادی دارد. اما هدف ما در این مقاله این است که روش‌هایی را در اختیار شما قرار دهیم که از لحاظ قانونی مورد تایید گوگل باشد. به این نکته توجه کنید که اگر در بازی برج‌های‌تان را از دست دادید اصلا عجله نکنید؛ زیرا این موضوع ضربه زیادی به روند بازی شما خواهد زد.

تقلب در بازی کلش رویالیک پیشنهاد برای تقلب در بازی کلش رویال

پیشنهاد ما به شما برای  چیت کلش رویال این است که اول از جاینت استفاده کنید. بعد از اینکه توانستید امتیازات بیشتری را کسب کنید، در کنار جاینت از نیروهای دوربرد استفاده کنید تا بتوانید به‌راحتی برج‌های حریف را از بین ببرید. پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم که شما مبارزه را شروع نکنید، به همین منظور می‌توانید بعد از چیدن یک ترکیب فوق‌العاده و دوربرد یکی یکی رقیبان‌تان را شکست دهید.

روش قبلی برای زمانی بود که شما کاملا در سطح یک و دو بازی قرار دارد. اما اگر به سطح سه بازی رسیده‌اید بهتر است که از تاکتیک‎‌های پرنسس استفاده کنید، در کنار این کارت می‌توانید از نیروهای هوایی مانند بالون هم استفاده کنید. تقلب کردن در بازی کلش رویال ساده است با توجه به اینکه شما باید روش بازیکنان حرفه‌ای در این بازی را هم مطالعه کنید.

از صندوق‌ها و جم‌های بازی کلش رویال نگذرید

بعد از اینکه از کارت‌ها برای تقلب کردن در بازی کلش رویال بهره مند شدید، بهتر است که به سراغ خرید رویال جم و همچنین باز کردن صندوق‌های‌تان بروید. شما می‌توانید بعد از گذشت مدتی صندوق‌های‌تان را باز کنید تا بتوانید با امتیازات موجود در آن ترفندهای زیادی را در بازی پیاده کنید. اگر هم که نتوانستید از صندوقچه‌ها استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده کردن از جم است.

جم‌ بازی کلش رویال یک انتخاب هوشمندانه برای تقلب کردن در این بازی است. اگر که جم کافی در بازی ندارید می‌توانید از کمپانی این بازی کمک بگیرید. برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به قسمت TV Royale 5 عدد جم دریافت کنید.

فایده بدست آوردن هر چه بیشتر جم‌ها در این است که شما با استفاده از این آن‌ها هر کارتی را که می‌خواهید تهیه کنید و سپس یک ترکیب هوشمندانه و دک کلش رویال مناسب برای خود بسازید. در ارتباط با باز کردن صندوقچه‌ها یکی از راه‌هایی که در تقلب کردن موثر است این است که صندوقچه‌ سبک‌تر را در زمان‎هایی که سرتان شلوغ است باز کنید و صندوق‌هایی که باز کردنشان زمان زیادی می‎برد را در هنگامی که زمان بیشتری در اختیار دارید واگذار کنید.

راهنمایی به سبک کلن در بازی کلش رویال

اگر که در یک کلن حساب دارید بهتر است که در ابتدای هر فصل، صندوق‌های کلن را دریافت کنید. شما می‌توانید با استفاده از تاج‌های مخصوص در بازی به قبیله‌تان کمک کنید. این یک ترفند مجاز در بازی می‌باشد زیرا یکی از امکاناتی است که کمپانی در اختیارتان قرار داده است. البته این موضوع زمان‌دار است یعنی شما باید 7 روز بدون معطلی سعی کنید که این صندوق را پر کنید تا بتوانید به قبیله کمک کنید.

همانطور که با سبک این بازی آشنایی دارید، در این بازی هر چه بیشتر بازی کنید کارت‌های بهتری به دست خواهید آورد. وقتی وارد بازی شدید به قسمت chest مراجعه کنید و راه‌های پیشرفت در مرحله بعدی را مشاهده کنید. ترفند در این قسمت این است که شما تنها با دادن یک تاج به قبیله می‌توانید از قابلیت‌های صندوق کلن استفاده کنید.

آموزش بازی کلش رویالجمع بندی درباره تقلب در بازی کلش رویال

همانطور که پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کردیم، تقلب کردن در این بازی یک کار غیر اخلاقی است و به هیچ وجه مورد تایید کمپانی سوپرسل و قوانین گوگل نمی‌باشد. در کنار این موضوع هنوز روش‌هایی برای تقلب کردن در بازی بوجود نیامده است. پس بدون دلیل اکانت خودتان را در اختیار کسی قرار ندهید زیرا در این صورت گوگل حساب شما را جزء کلاه سیاه در نظر می‌گیرد و در نهایت حساب شما را مسدود خواهد کرد.

تقلب در بازی کلش رویال یکی از موضوعاتی بود که در این بازی به آن پرداخته شد. در این پست سعی کردیم تا روش‌ها و ترفندهای قانونی را در اختیار گیمرها قرار دهیم. پس با رعایت و توجه به این موضوعات از داشتن لحظات هیجان انگیز در بازی بهره مند شوید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

شما برای ما از تقلب در بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تقلب در بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *