آموزش بازی کالاف دیوتی

چرا بازی کالاف دیوتی موبایل بالا نمیاد

آموزش رفع مشکل بالا نیامدن بازی کال اف دیوتی (Call Of Duty)

کالاف دیوتی یکی از بازی های بسیار مهیج و جذابی است که متقاضیان زیادی با استفاده از موبایل آن را اجرا می کنند. در برخی از مواقع پیش می آید که این بازی توسط موبایل اجرا نمی گردد.  علت اجرا نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ ما در این مطلب از سایت ایران موجو برای شما آموزش رفع مشکل بالا نیامدن بازی کالاف دیوتی (Call Of Duty) را در نظر گرفته ایم تا دیگر در این زمینه مشکلی نداشته باشید. با ما در این مطلب همراه باشید.

بازی Call Of Duty Mobile یکی از محبوب ترین ها

بازی Call Of Duty Mobile یکی از ده ها نسخه بازی معروف COD است که از محبوبیتی استثنایی و شگفت انگیز برخوردار است. این بازی بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط گیمرهای مختلفی از سراسر جهان دانلود و نصب شده است. اگرچه کاربران ایرانی مشکلاتی متعددی برای استفاده از بسیاری از بازی های ویدیویی دارند اما گاهی اوقات مشکلاتی فارغ مشکلات تحریم و IP دارند که لود نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از آنها است. در ادامه این  مطلب از آموزش بازی کالاف دیوتی به بررسی بیشتری مشکلات رایج بازی کالاف دیوتی موبایل و راهکارهای آن پرداخته خواهد شد.

همچنین بخوانید: چگونه بازی کال آف دیوتی 8 آنلاین بازی کنیم؟

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

همانطور که گفته شد مجموعه بازی های COD را می توان به عنوان یکی از معروف ترین و هیجان انگیز ترین بازی های سبک اکشن و تیراندازی دانست که محبوبیتی جهانی دارد. نسخه های مختلف این بازی میلیون ها بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده اند. از آنجایی که استفاده از گوشی های همراه در یک دهه گذشته به سرعت رایج شده است، سازندگان بازی تصمیم گرفتند که بازی Call Of Duty Mobile را در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار عرضه کنند. این بازی توسط کمپانی اکتیویژن منتشر شده است و در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند.

مهم ترین ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل

از جمله مهم ترین ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایل می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • این بازی دارای گرافیکی عالی است.
  • صداگذاری و افکت هایی عالی و جذاب در بازی گنجانده شده
  • بازی ندای وظیفه موبایل دارای دو حالت حرفه ای برای حالت های تیر اندازی می باشد.
  • گیم پلی و گان پلی بسیار خوبی در بازی وجود دارد.
  • حملات جنگی و مبارزات به شکلی منحصر به فرد شبیه سازی شده اند.
  • بخش مولتی پلیر بسیار بی نظیر و جذاب است و گیمرها را معتاد به بازی می کند.
  • بازی دارای نقشه های زیبا و خاطره انگیزی است.
  • هوش مصنوعی بازی عملکرد بسیار خوبی دارد.
  • شخصی سازی کاراکترها و تجهیزات بسیار مطلوب است و بازی از مراحل متنوع و مختلفی برخوردار است.

علت اجرا نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

علت اجرا نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

همانطور که گفته شد ممکن است که گیمرها بعد از دانلود و نصب بازی کالاف دیوتی موبایل مشکلاتی را تجربه کنند. قبل از انجام هر کاری لازم است که مراحل نصب بازی بر روی تلفن همراه به خوبی انجام شود. برای این ابتدا لازم است که فایل نصبی را دانلود و سپس آن را نصب کرد. در مرحله بعدی  باید فایل دیتا دانلود شده و از حالت فشرده استخراج شود. سپس باید پوشه  com.activision.callofduty.shooter  در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی شود و در نهایت بازی اجرا شود.

گاهی اوقات بعد از نصب بازی بر روی گوشی همراه می توان آن را اجرا کرد و بدون هیچ مشکلی به انجام بازی پرداخت اما بعضی وقت ها هنگام اجرای بازی بر روی ۹۹ درصد لود باقی می ماند و وارد محیط بازی نمی شود. علت اجرا نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل در این مواقع چیست؟ این مشکل را می توان با استفاده از تغییر DNS حل کرد. تغییر DNS می تواند با استفاده از نرم افزارهای ساده ای مانند نرم افزار ۱٫۱٫۱٫۱ انجام شود. کاربران می توانند این برنامه را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند و سپس آن را اجرا کنند. بعد از اجرای این نرم افزاری می توان بازی را مجددا اجرا کرد. البته ممکن است در بسیاری از مواقع نیازی نباشد که نرم افزار ۱٫۱٫۱٫۱ همیشه روشن باشد و با یک بار روشن کردن آن مشکل لود شدن بازی برطرف شود.

مشکلات صدا در بازی Call Of Duty Mobile

اگرچه مشکلات مربوط به صدا نادر است و کمتر از مشکل لود شدن اتفاق می افتد اما باز هم ممکن است که این اتفاق رخ دهد. زمانی که بازی کالاف دیوتی موبایل لود شد اما هیچ صدایی از آن پخش نشد می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در گوشی های IOS و زمانی که حالت ویبره فعال باشد، ممکن است گاهی اوقات صدای بازی کاملاً قطع شود. در گوشی های اندرویدی ممکن است که کنترل دستگاه و صدای آن در اختیار نرم افزارهایی مانند انواع اکولایزرها باشد. برای رفع این مورد بهتر است نرم افزارهای مدیریت صدا در گوشی حذف شوند و بازی را دوباره اجرا کرد.

!!! برای خرید cp کالاف دیوتی می توانید همین حالا از طریق وب سایت رسمی ایران موجو اقدام کنید!!!

کار نکردن بخش voice chat بازی Call Of Duty Mobile

کار نکردن بخش voice chat یکی از مشکلات رایج بازی کالاف دیوتی موبایل است که توسط بسیاری از گیمرها گزارش می شود. با توجه به آنکه گفتگوهای آنلاین یکی از جذابیت های هیجان انگیز بازی های ویدیویی است؛ پس نبود آن می تواند حس بدی داشته باشد. زمانی که این مشکل وجود داشته باشد هیچ بازیکن آنلاینی در بخش چت ویس گیمر حضور نخواهد داشت. چنانچه تمام بخش های بازی بدون مشکل کار می کنند و فقط بخش چت ویس از کار افتاده باشد می تواند ناشی از ناشر بازی باشد که احتمالا با توسعه و انتشار بروزرسانی این مشکل حل خواهد شد.

راه حل برای کار نکردن voice chat

گاهی اوقات ممکن است حتی آیکون میکروفون  دیده شود ولی واکنشی نشان ندهد. برای رفع این مشکل گیمر باید بازی شود و بازی را شروع کند و آیکون settings را بزند و سپس گزینه Audio and Graphics  را فشار دهد. در این مرحله دو گزینه Audio و Graphics وجود دارند که باید بر روی Audio کلیک کرد. حال باید مطمئن بود که تمام گزینه ها فعال است و همه موارد بر روی %۱۰۰ قرار گرفته اند.

  • چنانچه نماد میکروفون بر روی صفحه نمایش مشاهده نشد مشکل نمایش است و جهت رفع آن باید بعد از اجرای بازی به بخش settings رفت و در بخش Controls گزینه MP MODE را انتخاب کرد و در نهایت پنجره Advanced mode را انتخاب کرد. سپس باید بر روی بر روی دکمه Custom Layout کلیک کرد. با این کار بخش دیگری برای گیمر به نمایش در می آید که باید بر روی آیکون میکروفون کلیک کند و دو گزینه SCALE و CAPACITY را بر روی %۱۰۰ قرار دهد.

بهتر کردن عملکرد بازی کالاف دیوتی در موبایل

معمولا در گوشی های موبایل لانچرهای مختلفی برای بازی وجود دارند. به عنوان نمونه در موبایل های شرکت سامسونگ برنامه Game Launcher  قرار داده شده است. با استفاده از تنظیمات این لانچر می توان اجرای بازی ها را بهینه کرد. اگر گوشی های موبایل برنامه لانچر نداشتند می توان از گوگل پلی برنامه Game Booster  را دانلود کرد. در این برنامه بعد از آنکه بازی انتخاب شد و بعد از آنکه هر بار بازی اجرا شد فضای رم خالی شده و کیفیت اجرای بازی بالا می رود. علاوه بر این برنامه های دیگری وجود دارند که می توان برای استریم، ضبط ویدیو، گرافیک و … تنظیمات مختلفی را در اختیار  گیمرها قرار دهند.

علت اجرا نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

نکات تکمیلی استفاده از بازی Call Of Duty موبایل

برای استفاده از بازی COD موبایل لازم است که کاربران نکات مهمی را در نظر داشته باشند تا با مشکلات متعدد مواجه نشوند. از مهم ترین نکاتی که باید به آنها توجه شود می توان به موارد زیر توجه کرد:

  • این بازی به صورت اینترنتی و آنلاین است.
  • بازی کالاف دیوتی موبایل بالا یک نسخه جهانی است و به فیلتر شکن نیازی ندارد.
  • بازی نسخه مود ندارد و قابل هک نیست.
  • در صورتی که بازی در حالت loading و روی ۹۹ درصد گیر کند می تواند به معیوب بودن اینترنت مربوط باشد.
  • با نرم افزار ۱٫۱٫۱٫۱ می تواند دی ان اس (DNS) را تغییر داد تا مشکل لود شدن حل شود.
  • برای آپدیت بازی کالاف دیوتی موبایل حتما باید فایل نصبی و دیتای جدید دریافت شود و با دیتای نسخه های قبل نمی شود نسخه جدید را بالا آورد.

برای پیشرفت و ارتقا این بازی شما باید سی پی کالاف دیوتی را خریداری کنید. برای خرید سی پی Call of duty کافی است که به وب سایت معتبر ایران موجو مراجعه فرمایید. با خرید پول بازی از این فروشگاه می توانید یک خرید قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از علت اجرا نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو برای شما آموزش رفع مشکل بالا نیامدن بازی کالاف دیوتی از جهات مختلف را بیان کردیم. چنانچه برای بالا آمدن این برنامه دچار مشکل شدید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر برای رفع مشکل این بازی از تکنیک های خاصی استفاده می نمایید، آن را نیز برای متقاضیان عزیز ایران موجو بازگو کنید.

در سایت ایران موجو، امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما فراهم شده است و می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه و انتخاب گزینه خرید سی پی، سکه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این سی پی‌ها، پس از از اتمام مراحل خرید و در اسرع وقت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

1,125 دیدگاه در “چرا بازی کالاف دیوتی موبایل بالا نمیاد

  1. حمید گفت:

    وقتی میرم داخل بازی میگه فایل دانلود نشده و میگه نت ورک اینترنت یعنی چه

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی مشکل از اینترنتتون هست باید از برنامه ی تغییر ای پی قوی استفاده کنید و اینکه بازی کالاف اپدیت داده و باید منتظر اپدیتش باشید.

  2. امیر ع گفت:

    سلام من رمز جی‌میل میزنم وارد بازی میشه بعد چند ثانیه میپره بیرون
    گوشیم ردمی 9 یا ردمی 9 سی

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی مشکل از برنامه ی تغییر ای پی تون هست و اگر تونستید وارد بازی بشید بازیتون رو روی حالتmedium یا low بذارید.

    2. امیرحسین صادقی گفت:

      سلام من گوشیم شیاومی مدلPOCOM4Proهست و مخصوص کالاف این گوشی را خریدم من بعد از چند ماه دوباره به کالاف برگشتم و از فروشگاه به روز رسانی کردم اصلا صفحه ی کالاف باز نمیشه حتی اونجا که رمز و جی‌میل میخواد هی اخطار میاد و یک کدی میده چیکار کنم

      1. خانم سرابی گفت:

        سلام دوست گرامی حتما باید با یه برنامه ی تغییر ای پی قوی وارد بازیتون بشید و اینکه متن ارور هم برای ما بفرستید تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم.

        1. ھستی 2406 گفت:

          خانم سرابی عزیز سلام
          من تبلت سامسونگ دارم
          از مایکت برنامہ را نصب میکنم
          حافظہ دارم 6 گیا دارم ولی میزند حافظہ پر است

          1. خانم سرابی گفت:

            سلام دوست گرامی بهتره از یه حافظه ی خارجی استفاده کنید چون داده های داخلی بازی زیاد هست و حتما نیاز به یه فضای پشتیبان داره.

  3. سینا گفت:

    سلام من گوشیم آیفونه الان ۱۰ روزه نمیتونم لاگین بشم اصلا صفحه لاگین اکتیویژن بالا نمیاد اگه هم بالا بیاد تو قسمت من ربات نیستم قبول نمیکنه

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی با یه برنامه ی تغییر ای پی دیگ تست کنید اگر درست نشد وارد app store بشید و ببنید که اپدیت جدید داده یا نه.

  4. سجاد گفت:

    سلام من خودم کالاف دارم ومشکلی هم ندارم امایکی ازدوستام کالاف راریخته ووقتی که میخوادواردش بشه توبInitializing the dynamic downloades resources تاچنددرصدمیره ودوباره میره ازاول میخواستم بدونم مشکل ازکجاست

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی مشکل از نتشون هست برنامه ی تغییر ای پی شون عوض کنن و مجدد تست بشه.

      1. مبین گفت:

        من فایل شو دارم اما نصب نمیشه خطا میده گوشیم نوت 8 شیائومی‌ هستش

        1. خانم سرابی گفت:

          سلام دوست گرامی گوشیتون برای این بازی مناسب هست فقط حافظه ی دستگاهتون رو چک کنید که برای نصب کافی باشه و اینکه از برنامه های تغییر ای پی قوی استفاده کنید.

  5. مهدی گفت:

    سلام ببخشید من در شبیه ساز اندروید نوکس کالاف رو دانلود و نصب کردم و وقتی وارد بازی شدم درخواست های برنامه رو قبول کردم ولی بعد از اون فقط برای من یک ok طلایی زیر صفحه اورد ومن بار ها حذف نصب کردم ولی باز هم این ایراد رو داره لطفا راهنمایی کنید

    1. خانم آذر مهر گفت:

      سلام
      بهتون پیشنهاد میکنیم از شبیه ساز استفاده نکنید در صورت لاگین شدن با شبیه ساز بازی شما در سه مرحله 1 روزه 10 روزه و 10 ساله بن میشه

  6. فرهاد گفت:

    تو ورود به بازی مشکل دارم این اررور رو میده چیکار کنم network error. please chek your connection

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی مشکل از اینترنتتون هست از برنامه های تغییر ای پی مختلف استفاده کنید

  7. ستار گفت:

    سلام برا من میزنه current Client Version is smaller than the last login ،مشکل از کجاست باید چیکار کنم؟

    1. خانم آذر مهر گفت:

      سلام باید بازیتونو اپدیت کنید

  8. حسین گفت:

    سلام چرا کالاف نمیاری تا جمیل می‌ره ولی نمیاره

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام مشکل از نتتون هست از برنامه ی تغییر ای پی مختلف استفاده کنید

  9. فاطی گفت:

    درود وقتتون بخیر گوشی پسر من poco x4هست چرا نمیتونه بازی کالاف رو نصب کنه لطفا راهنمایی کنید

    1. خانم سرابی گفت:

      سلام دوست گرامی سیستم گوشیتون برای کالاف مناسبه حتما مشکل اینترنت دارید با برنامه های مختلف تغییر ای پی وارد بشید

    2. مرضیه گفت:

      سلام من گلی حافظه دارم ولی میگه حافظه دستگاه کافی نیست.چیکار باید کرد من شصت گیگ خالی دارم فقط

      1. خانم سرابی گفت:

        شاید گوشیتون داره روی رم خارجی ذخیره میشه و حافظه ندارید.

  10. سامان گفت:

    سلام.بازی رو آپدیت کردم روش میزنم یلحظه صفحه سیاه میشه و میپره.بازی روی جیمیلم نصب نکردم.دوسال بیشتره بازی رو دارم.چیکار کنم؟بنظر شما تا آپدیت بعدی وایسم درست میشه؟

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر بازیو کلا پاک کنید مجددا از بازار نصب کنید

    2. ://// گفت:

      سلام ممکنه این متن منو نخونی ولی هرچقد بیشتر تلاش کنی برای رفع این مشگل بهتره چون اصلا منتظر موندن فایده ایی ندارع
      من الان خودم دارم دیوونه میشه چون دقیقا مشگل تورو دارم اگ گوشیت شیاموی هس، ابدیت جدید کالاف برای شیامی ناسازگار هس داخل مایکت شو بهت یاد میده چطوری ناسازگاری رو رفع کنی بعد دوباره حذف و نصبش کن اگ دیدی اوکیع برات بالا اومد برای منم دعا کن ک برام بیاد
      اگرم دیدی بالا نیومد حتما ب ی کافی نت مراجعه کن

  11. امیر محمد گفت:

    من چند وقت بود که کالاف بازی نکردم والان اومدم بازی کنم میزنم باید به روز رسانی کنی از گوگل پلی یا مایکت یا بازار من همیشه از بازار به روز رسانی میکردم و درست بود من مثل همیشه از بازار میخواستم بهروز رسانی کنم ولی وقتی میرم به روز رسانی کنم میزنم اجرا وقتی روی اجرا میزنی میزنه دوباره به روز رسانی باید بکنی بعد دوباره همون جور و از گوگل پلی که نمیشه و از مایکت هم نمیشه و گوشی هم شیائومی است والان من دوبار هم پاک کردم دوباره دانلود کردم ولی باز هم همون جوری میشه و مشکل از نت هم نیست فکر کنم چون باید به روز رسانی کنم الان من چیکار کنم درست نمیشه

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر از اروری که براتون میاد عکس بگیرید به پشتیبانی پیام بدید

      1. طاها گفت:

        ببخشید میخواستم بگم که من وارد بازی میشم مشکل نتوورک میاره با vpn هم میرم همین مشکل رو داره

        1. خانم سرابی گفت:

          سلام وقتتون بخیر مشکل از نتتون هست از برنامه های تغییر ای پی مختلف استفاده کنید

  12. 09014596922 گفت:

    سلام میخواستم وارد بازی بشم اما باید لوگین میکردم جیمیل و پسوردمو ولی صفحه لوگین رو نمیاره مشکل از کجاست؟

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر اینترنتتون ضعیفه یکبار با نرم افزار تغییر ای پی تست کنید پس از ورود به بازی خاموشش کنید

      1. AMIRREZA گفت:

        سلام من وقتی با وای‌فای خانگی وارد بازی میشم رو
        getting version info رو ۹۹ در صد گیر میکنه .
        فکر نکنم از وای فای باشه چون با وای فای خونگی خودم میرم میاد ولی با مال یک نفر دیگه میرم اینجوری میشه

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر سرعت اینترنتتون پایینه به همین علت بازی بالا نمیاد

          1. مهدی گفت:

            سلام وقت بخیر من بازی رو از مایکت دانلود کردم بعد که وارد میشم این نوشته میاد Download configuration failed.make sure your device is connected to a network and then restart the game. علتش چیه

          2. خانم آلوستانی گفت:

            سلام. این ارور مربوط به اینترنت هست. از اتصال اینترنت و نرم افزار تغییر ای پی مطمئن بشید مجدد تست کنید

    2. غلامرضا اکبرزاده گفت:

      this device does not meet the minimum requirements please check our website for compatible devices

      این رو مینویسی بعد میپره بیرون

      1. خانم آذر مهر گفت:

        سلام
        دستگاه شما حداقل سیستم مورد نیاز رو برای اجرای این بازی نداره

  13. 09369168429 گفت:

    سلام
    من قبلن کالافو داشتم اما پاکش کردم امروز ک نصبش کردم بازی اومد بالا اما چندتا تصویر بعدش اومد دیگ تصویرا نمیرفتن ک برم تو بازی دکمه ای چیزیم نمیومد ک بزنم گوشیمpocox3هست و اینترنتمم ضعیف نیست مشکل چیه؟

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر مجددا از بازار و یا مایکت نصب کنید

    2. کمیل گفت:

      منم این مشکلو دارم لطفا بگیدچطور بریم تو بازی

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر مجددا از بازار و یا مایکت نصب کنید

    3. گودرت گفت:

      سلام گوشی منم مثل تو هست . این مشکل گوشی نیست . کالاف دیوتی کلا دیگه برای شیائومی بالا نمیاد

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر بازیتونو کامل پاک کنید و از بازار بدون نرم افزار تغییر ای پی دانلود و نصب کنید

        1. بدون نام گفت:

          سلام امروز کالاف دیوتی بالا نمیاد از صبح اینطوری شده همش ارور میده نتم ایرانسل 4.5g چیکار کنیم

          1. خانم سرابی گفت:

            سلام دوست گرامی باید از برنامه های تغییر ای پی مختلف استفاده کنید

  14. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر من بازی رو قبلا داشتم بعد مجبور شدم بازی رو پاک کنم ولی روی حساب گوگل پلی ذخیره کرده بودم ولی الان هر کاری می کنم وارد حسابم نمیشه کروم رو باز میکنه ولی وارد صفحه اکتیویژن نمیشه

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر اگر اطمینان دارید بازیتونو سیو کردید وارد بازی که میشید گزینه cod (یعنی گزینه وسط) رو انتخاب کنید جیمیل و پسورد خود رو وارد و لاگین کنید

  15. یکی گفت:

    سلام خسته نباشید. من بازیو از خیلی وقت پیش داشتم، از مایکت دانلود کرده بودم، از چند ماه پیش مشکل پیش اومد داخل بازی میشه برام هم بازیم پیدا میکنه اما همونجا گیر میکنه، همه کاری میکنم درست نمیشه، برادرم خیلی راحت پیش من بازی میکنه اما دیگه واقعا زله شدم نمیدونم چه مرگشه، نه مولتی نه بتل رویال دقیقه نود گیر میکنه

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر بازیتونو کامل پاک کنید و از بازار بدون فیلترشکن دانلود و نصب کنید

      1. A89 گفت:

        سلام من وارد کالاف میشم بعد getting version info میاد تا۹۹ درصد میره دوباره میره از اول بعد گذشت زمان یه پیام میاد از آپدیت میگه گوشیمم redmi note 9 pro

        1. خانم سرابی گفت:

          سلام دوست گرامی چک کنید ببینید بازیتون اپدیت داده یا نه

  16. ابولفضل گفت:

    سلام من از مایکت بازی رو بروز رسانی کردم تا صد درصد در شده ولی نصب نمیشه گوشیم ۲۰ گیگ حافظه خالی داره یعنی به اندازه کافی حافظه داره ولی بازی نصب نمیشه همون صد درصد میمونه دلیلشو بیگین لطفاً

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر مدل گوشیتون چیه ؟

      1. رضا وصالی گفت:

        a11

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر بازیو پاک کنید و از بازار دانلود کنید

  17. شادمهر گفت:

    سلام من تا داخل بازی میشوم برام میزنه
    sorry, there was an error during the Google pladonwload. please make sure you, re connected to a stable network and try again later. if you can’t solve it, please go to the official website or community pages for help.

    confirm

    یعنی چی؟ باید چی کار کنم تا روی confirm میزنم میاد بیرون از برنامه و بعد هم که برم داخل بازهم همین میاد

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر بازیتونو پاک کنید از بازار دانلود کنید

      1. محمد گفت:

        سلام من با نت خوم بازی برام لود نمیشه چرا؟؟؟

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر برای ورود اولیه به بازی با فیلترشکن وارد بشید سپس خاموشش کنید چک کنید ببینید میتونید وارد بازی بشید یا خیر

  18. طاها گفت:

    سلام من کالاف دیوتی را تازه آپدیت کردم توش که میرم تا اون صفحه آخر میاد «همون صفحه که سه گزینه داره » چی کار کنم ؟

    1. خانم آلوستانی گفت:

      سلام وقتتون بخیر. اگر بازیتون ذخیره نبوده احتمالا بازیتون پریده و باید بازی رو ذخیره کنید.
      ولی اگر بازیتون ذخیره بوده و این اتفاق افتاده باید بر اساس روش اتصالتون که فیسبوک یا اکتیویژنه یکی رو انتخاب کنید و با وارد کردن اطلاعات وارد اکانتتون بشید.

  19. علی گفت:

    وقت بخیر .
    سری 10که اومد .دیگه نتونستم بروز رسانی کنم
    میگن مشکل از شیٱمیه ولی داداشم داره با شیٱمی وارد بازی میشه .مدل گوشیم poco f3 لطفٱ راهنمایی کنید

    1. خانم آلوستانی گفت:

      سلام وقت بخیر. بازی رو پاک کنید از بازار دانلودش کنید مشکل حل میشه

      1. آسیه گفت:

        سلام ببخشید ولی بازار سیزن ۹ رو داره فقط

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر سیزن جدید رو قرار دادند

  20. محمد گفت:

    سلام من چند وقته وقتی میرم کالاف همه چی درسته ولی اون صفحه ای که توش چت میکنن و روم میزارن خالیه یعنی نوشته No messages نه پیامی هست و هه رومی اپدیت کردم اینترنتمم خوبه ولی درست نشد

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر یه بار با فیلترشکن وارد بشید ببینید اوکی میشه یا خیر

  21. نازنین گفت:

    سلام حدودا6ماه کالافم با نمیشه برنامه اش سریع میادبیرون مشکل نمی‌دونم

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر مدل گوشیتون چیه ؟

      1. علیرضا گفت:

        سلام من وارد بازی که میشم ارور میده می‌نویسه مطمعن باشید پیکربندی دانلود شده و…..

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر دیتای داخلی رو کامل دانلود نکردید

  22. بنیامین گفت:

    سلام
    من اینترنتم رایتل هست تا امروز خوب بود ولی وارد گیم که میش استارتو ک میزنم ارور تیم اوت مبده چرا؟
    فقط هم رایتل اینطور شده چ کنم؟

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر ارور تایم اوت مربوط به اینترنت هست اینترنتتون مشکل داره

    2. رضا گفت:

      سلام من اکانت کالاف ارور داده ارور 15035داده به نظرتون بن شده واز بن در میاد یا نه

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر بله بعلت استفاده از شبیه ساز و یا کار غیر قانونی تو بازیتون انجام دادید به همین علت اکانتتون محدود شده . در پیام ارور محدودیت زمان هم نوشته لطفا با دقت بخونید متن رو و دیگه از شبیه ساز استفاده نکنید بازی کالاف رو از جای معتبر مثل گوگل پلی و یا مایکت دانلود کنید

        1. فاطمه گفت:

          /سلام وقت بخیر من چند روز بازی کالاف اصلا برام باز نمیکنه ممنون میشم راهنمای کنید ♥️

          1. خانم مقدم گفت:

            سلام وقت بخیر مدل گوشیتون چیه ؟ اگر براتون اروری میاد هم بهمون بگید تا بهتر راهنماییتون کنم

        2. سجاد گفت:

          سلام ببخشيد براى من هم الجوري شده بايد چيكار كنم

          1. خانم مقدم گفت:

            سلام وقت بخیر بازیتون بن شده متن اروری که براتون میاد رو با دقت بخونید زمان محدود بودن اکانتتون نوشته شده

  23. امیررضا گفت:

    سلام ببخشید ماله من می‌ره به داخل بازی اما وارد مچ نمیشه یعنی وقتی میزنم start توی ۹۹ درصد گیر می‌کنه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر مشکل از اینترنت هست

      1. محمد گفت:

        سلام اینترنتم همه چیز رو باز میکنه بجز کلاف

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر کالاف فیلتر نیست احتمالا اپدیت داخلی داده ؛ اپدیت داخلیشو انجام بدید

  24. ناشناس گفت:

    سلام!
    بازی کالاف من همیشه وقتی بازی رو اجرا میکنم چند ثانیه میگذره و بعد این ارور رو میده:
    Download configuration failed. Make sure your device is connected to a network and then restart the game.
    بعد چند بار بازی رو اجرا میکنم و مرتب همین ارور رو میده تا بالاخره یه بار میاد بازی و میتونم بازی کنم مشکلش چیه نت هم چک کردم 4G به نظرتون مشکلش چیه خیلی طول میکشه تا بازی آخر بیاد…
    ممنون میشم پاسخ بدید…

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر با نرم افزار تغییر ای پی تست کنید فقط وقتی وارد بازی شدید نرم افزار تغییر ای پی رو خاموش کنید

    2. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر بانرم افزار تغییر ای پی تست کنید فقط وقتی وارد بازی شدیدنرم افزار تغییر ای پی رو خاموش کنید .

  25. سپهر گفت:

    سلام روز بخیر ۲۵ آذر هستش من تازه کالاف رو ریختم و این ارور رو میده:DOWNLOAD CONFIGURATION IS FAILED.MAKE SURE YOURE DEVICE IS CONNECTED TO A NETWORK…….
    با وی پی ان هم رفتم ولی چیزی نشد

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر متاسفانه اینترنت ها خیلی ضعیفه و مشکل داره این ارور هم بخاطر مشکل نت است با یه وی پی ان دیگه سعی کنید وارد بازی بشید

  26. حسین گفت:

    پیکربندی دانلود انجام نشد. مطمئن شوید که دستگاه شما به یک شبکه متصل است و سپس بازی را مجددا راه اندازی کنید. برای من بعد آپدیت این ارور میاد چکار کنم؟؟؟البته انگلیسیشه و از نت ایرانسل استفاده میکنم

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر بعلت ضعیف بودن اینترنت این مشکل پیش میاد با وی پی ان وارد بازی بشید

      1. شهروند گفت:

        سلام وقت بخیر من کالافم را سیو کردم بعد یک مدت پاکش کردم ولی الان ریختمش گزینه وسط را میزنم برایم نمیاره باید چکار کنم

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر اگه براتون قسمت لاگین بازی بالا نمیاد چک کنید مشکل از اینترنتتونه . با یه نرم افزار تغییر ای پی وارد بازی بشید سپس خاموشش کنید

  27. Benyamin گفت:

    سلام ، لطفا کمکم کنید ، من کالافمو بروز کردم بعد آورد، بعدش یه روز بعد ک رفتم توش این ارور رو داد:

    Update failed . Please make sure device have enough space and try again ( Code : 554696704 )

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر فضای کافی برای اپدیت بازی ندارید لطفا حافظه گوشیتون رو خالی کنید

  28. طاها سپهوند گفت:

    سالم خسته نباشد الان که ۱۴۰۱/۹/۲۳ است من بازیم رو آپدیت کردم ولی تا میرم توش ارور میده و پرت میکنه بیرون فیلتر شکن یا دی ان اس هم که گفتید تست کردم ولی باز همون مشکل رو داشت لطفا جواب بدین چکار کنم؟

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر اروری که براتون میاد چیه ؟

  29. طاها گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا کمکم کنین من خیلی وقته کالاف میکنم ولی امروز که تاریخ ۱۹ آذر ۱۴۰۱ هستش اومدم با این ارور مواجه شدم و هر کاری کردم گیم برام بالا نیومد:
    we are excited to see your interest in call of duty: mobile. unfortunately, we are not yet ready to release the game in your area. atay tuned and thanks for patience!

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر اگر با وی پی ان وارد بازی میشید با ای پی دیگه تست کنید احتمالا مشکلتون رفع بشه

      1. وحید مرادی گفت:

        سلام با عرض خسته نباشید
        چرا آپدیت جدید امروز 09/22
        آپدیت شد ولی بعداز لود تا صد درصد می‌ره میپره بیرون
        و این اخطار رو میده
        authorization error.(2B11)

        توروخدا کمکم کنید

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر با ابزار تغییر آی پی، آی پی تون رو تغییر بدین. فقط اگر این راه جواب داد بعد از وارد شدن به بازی تغییر آی پی رو قطع کنین چون پینگ رو بد می بره بالا

        2. ماهان گفت:

          فیلترشکن روشن کن

    2. ماهان گفت:

      فیلترشکن روشن کن

    3. Ali گفت:

      داداش برد منم همینه اگه یکی جواب بده خوبه

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر اگر با وی پی ان وارد بازی میشید با ای پی دیگه تست کنید احتمالا مشکلتون رفع بشه

  30. M گفت:

    سلام چرا من وقتی میزنم بره تو بازی میپره بیرون؟

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر احتمالا مشکل نسخه جدید بازی رو گوشیتون پشتیبانی نمیکنه

      1. آرمان زارعی گفت:

        سلام وقت بخیر ببخشید من الان رفتم تو بازی نمیار دلستان چیه الان تاریخ ۲۲آذر ماه ۱۴۰۱ برام نمیاره چیکار کنم من بازی را پاک کردم

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر بازیتونو اپدیت کنید

          1. محمد گفت:

            تو آپدیت آخر کالاف که برای کریسمس ارائه کرده ، باید چندین مرتبه تلاش کنید تا شاید یه بار وارد مرحله لاگین بشه ، ارورش هم درباره دانلود کانفیگ هست که میگه گوشیتون به نت وصل نیست در حالیکه وصله. قبلا این مشکل نبود از اون موقع که آپدیت جدید داد خیلی مضخرف و رو مخ شده

          2. خانم مقدم گفت:

            سلام وقت بخیر متاسفانه اینترنت ضعیفه با نرم افزار تغییر ای پی وارد بازی بشید سپس نرم افزار تغییر ای پی رو خاموش کنید

          3. عباس نجفی گفت:

            سلام من کامل به همراه دیتا نصب شد بعد رفتم داخلش بعد ارور داد گفت: This device does not meet the minimum requirements. Please check our website for compatible devices. (890 MB) بعد از بازی زد بیرون.گوشیم A01 S کُر هست. میشه راهنماییم کنین؟؟؟

          4. خانم مقدم گفت:

            سلام وقت بخیر موبایلتون بازی رو پشتیبانی نمیکنه تو گوشی شما بالا نمیاد

    2. امیرضا گفت:

      سلام چرا امشب بازی بالا نمیاد کسی میدونه

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام بازیتون اپدیت داده بازیتونو اپدیت کنید

      2. ماهان گفت:

        داشم حققق باید حذفش کنم درست شه؟

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر اپدیت کنید بازیو

  31. محمد پارسا گفت:

    میریم تو گیم بره مهمان رو میزنم joning game میزنه چرا

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر مشکل اینترنت دارید/ … اگر بدون فیلتر وارد بازیتون میشید با فیلتر شکن تست کنید

    2. عارف گفت:

      سلام وقت بخیر
      چرا من تا وارد کالاف میشم دو زمینه میاد و علامت وایفا بیشتر نمیره یه گزینه میاد اونو میزنم می‌نویسه وارد بازار یا فروشگاه شوید علتش چیه میشه رسیدگی کنید

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر یعنی بازیتون اپدیت نیست

      2. رضا گفت:

        سلام چند وقتی میشه نمیتونم وارد بازی بشم در انتها یه کر ۱۵۴۱۴۴۰۷۱۶ رو میزنه
        میترسم بازی و پاک و دوباره نصب کنم ک امتیاز هام بپره چیکار کنم

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر اینترنتتون مشکل داره . یکبار سعی کنید با فیلترشکن وارد بازیتون بشید و سپس فیلترشکن رو خاموش کنید ببینید اوکی میشه یا نه

  32. LEON گفت:

    مال من تو صفحه لاگین میره ولی صفحه بالا نمیاد نتم قو هست چیکار کنم

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر با فیلتر شکن تست کنید و یا اگر با وایفا وارد بازی میشید با دیتای موبایلتون تست کنید

      1. 09024410466 گفت:

        …….make sure device……. مشکل اینه

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر لطفا متن ارور رو کامل بنویسید تا بهتر راهنماییتون کنم

  33. ارشیا روشن گفت:

    سلام خسته نباشید چرا کالاف برای من فقط با اینترنت همراه بالا میاد و با وای فای تا ۹۹ میاد بعد اکانتم میپره دوباره باید ایمیل بزنم

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر سرعت اینترنت وایفاتون پایینه به همین علت با اینترنت همراه براحتی براتون بالا میاد

      1. محمد گفت:

        سلام خسته نباشید گوشی من شیاومی نوت 9است و با رم 4حافظه 128گیگ است و میموری 16گیگ بلا شیم است و میرم با فیلتر شکن تو بازی وارزون میره میخاد بره داخل لابی بعد میاد سیستم نمیدونم چی پاسوخ نمیدهت چرا اینطوریه ایا درس خاهد شد

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر نسخه وارزون برای موبایل طراحی نشده است

  34. Mohamad گفت:

    سلام خسته نباشید من رمز جیمیل تو گوشی قسمت اکتیویژن میزنم میره تو اکانتم بعد همون رمز جیمیل میزنم تو کاپیوتر مینویسه اشتباه هست تو گوشی لاگین کردم مشکل چیه؟

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر رمز ورود به اکانت بازیتون با رمز جیمیلتون متفاوته .

  35. امیر گفت:

    سلام خوبید چرا نمیشه کالاف به روز کرد گوشیم شیایومی

    1. خانم مقدم گفت:

      سلام وقت بخیر بازیو پاک کنید مجددا از بازار یا مایکت دانلود کنید

    2. داوود گفت:

      سلام گوشی من Poco x3 pro هست کالاف بعد 8ماه از مایکت میخواستم آپدیت کنم انجام شد بعد نوشت گوشی شما قابلیت اجرای برنامه را ندارد الان چیکار کنم

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر حافظه ی موبایلتونو کمی ازاد کنید

    3. امیر گفت:

      سلام چرا وقتی می خوام وارد کالاف شم می نویسه دانلود کانکشن فایلد

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر مشکل اینترنتتونه

  36. طاها گفت:

    برا من گوشی یکم قدیمی هست سامسونگ هست جی هست برنامه کالاف نصب می شه از مایکت بعد که می رم توش صفحه صورتی میشه و میاد بیرون
    تازه می خواستم ببین چرا برا من هر دفعه که اپدیت می کنم لولم می پره الان دو بار پریده لولم 120 بود پرید چرا ایا می می شه کاری کرد که لولم برگرده ؟؟

    1. خانم آذر مهر گفت:

      سلام شما برای این که اکانتتون نپره باید بازیتون رو روی لینک فیسبوک یا اکتیویژن سیو کنید تا بعد از هر اپدیت اکانتتون پاک نشه و بتونید با همون اکانت قبلی بازی کنید و اینکه شاید فضای کافی یا حداقل سیستم برای اجرای این بازی رو دیگه ندارید که نمیتونید وارد بازی بشید

    2. ارشیا روشن گفت:

      سلام منم یه بار رو گوشی htc امتهان کردم صفحم صورتی شد حتما اندرویدت پایینه

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر شاید فضای کافی یا حداقل سیستم برای اجرای این بازی رو دیگه ندارید که نمیتونید وارد بازی بشید

  37. مهدی ام گفت:

    ی نیم ساعته از بازیخارج شدم خواستم برم توش اینو مینویسه. با عرض پوزش، در حین دانلود Google Play خطایی روی داد. لطفاً مطمئن شوید که به شبکه stable متصل هستید و بعداً دوباره امتحان کنید. اگر نمی توانید حل کنید، لطفاً برای کمک به وب سایت رسمی یا صفحات انجمن بروید. تأیید کنید. باید چیکار کنم الان چند ساله بازی میکنم اینطور
    ی نشده

    1. خانم آذر مهر گفت:

      سلام
      شما توی این چند دقیقه سعی کردید بازیتون رو اپدیت کنید و این ارور میاد اگه همین مورده که یعنی دیتای بازی شما نصب نشده و بخاطر همین اجرا نمیشه اگه مشکلتون این نیست برای توضیح بیشتر میتونید به پشتیبانی پیام بدید

      1. محمد حسامی گفت:

        سلام خسته نباشید من بازی رو به روز رسانی کردم مینویسه Download configuration failed Make sure your device is connected to a network and then restart the game خواهشا کمک کنید دوباره دانلود کردم همینو نوشت با فیلتر شکن هم وارد میشم همینو مینویسه لطفا راهنمایی کنید با تشکر .

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر اینترنتتون مشکل داره باید مشکل اینترنتتون رو رفع کنید

  38. علی گفت:

    سلام استارتر پک پرایس چه زمانی مشکل باگش حل میشه؟

    1. خانم آذر مهر گفت:

      سلام
      قبل از خرید از پشتیبانی سایت بپرسید اگه مشکلی نداشت خریدتونو ثبت کنید

    2. امیرحسین گفت:

      سلام خوبید ببخشید میشه بگید چرا گوگل پلی نمیشه کالاف به روز کرد

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر بازیو پاک کنید و از بازار دانلود کنید .

  39. ghost گفت:

    سلام علیکم من کالاف رو روی گیملوپ نصب کردم ولی وقتی میرم داخلش این ارور میده
    دانلود آپدیت انجام نشد لطفا مطمئن شوید که یک اتصال پایدار دارید. ( کد : 554827811 )
    Update download failed . Please make sure you have a stable connection . ( Code : 554827811 )

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام بانرم افزار تغییر ای پی وار د بشید

    2. مهدی گفت:

      برا منم همینو میندازه

  40. Poya گفت:

    سلام من اخرین نسخه گیم لوپ رو نصب کردم کالاف هم نصب کردم و وقتی رویopenمیزنم صفحه بازی سیاه میشه حتی لوگو اکتیویژنم نمیاد کلا سیاه میشه با فیلتر شکنم امتحان کردم نشد مشکل چیه؟

    1. خانم آذر مهر گفت:

      سلام با شبیه ساز LDplayer امتحان کنید

      1. Mohamad گفت:

        سلام ببخشید اکانت بازی من رفتم وارد شدم و طبق معمول رمز های همیشگی را وارد کردم و وقتی روی گزینه وارد شدن زدم می نوشت رمز یا ایمیل اشتباه است با اینکه من دقیقاً قبلا هم از همین رمزها استفاده می کردند و الان هم هر چقدر روی گزینه فراموش کردن رمز کلیک می کنم پیامی برای ایمیل من ارسال نمیشود میخواستم ببینم من الان باید چه کار کنم؟؟؟

    2. علیرضا گفت:

      اره منم همینطور

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام با شبیه ساز LDplayer امتحان کنید

  41. علی گفت:

    سلام . بازی رو اپدیت کردم وارد که میشم ارور میده به گوگل پلی وصل نمیشه باید چیکار کنم

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام بافیلتر شکن تست کنید

  42. mohammad گفت:

    سلام از وقتی اپدیت کردم قسمت بتل میرم تا ۹۹ درصد پر میشه دیگه نمره تو بازی

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم با فیلترشکن تست کنید د.ست عزیز

      1. ابوالفضل گفت:

        سلام من کال اف دیوتی را ابدیت کردم ولی میرم توش ارور میده و می پره بیرون

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام با فیلترشکن وارد بشید دوست عزیز

          1. علی گفت:

            وارد شدم ولی نشد

          2. خانم کفاش گفت:

            سلام جناب لطفا بازیو کلیر دیتا کنید ببینید مشکل حل میشه یا خیز

      2. Aliomoradi گفت:

        سلام من این مشکل رو دارم وقتی وارد بازی میشم اول لادینگ به این عرور رو به رو میشم
        this device does not meet the mainimum requirements plaese check our website for compatible divices 889 mb

        1. خانم آذر مهر گفت:

          سلام
          گوشی شما حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی رو نداره

      3. Amir گفت:

        سلام در خصوص مشکل نصب کالاف برای شیائومی باید دقیقا چ کار کنیم ؟

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر کدام قسمت نصب با مشکل مواجه میشید ؟ مدل گوشی و رمتون رو بگید . اگر براتون ارور میاد متن ارور رو هم بفرمایید تا راهنماییتون کنیم

  43. Krn گفت:

    سلام من وقتی میخام بازی کنم وارد بازی میشه تا ثانیه شمار تموم میشه که شروع کنم به حرکت کردن و شلیک کنم و این چیزا یهو صفحه سیاه میشه و فقد صدا میاد…بتل بازی نمیکنم قسمت های دیگه رو میگم…تمام راه کار هایی ک تو گوگل بود رو انجام دادم ولی هیچی تغییر نکرد تازه بازی رو هم از گوگل استور دانلود کردم ولی باز هم همونه…گوشیم ردمی نوت هشت هست لطفاً یکی کمک کنه!:)

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم با گرافیک کم کم وارد بازی بشیئ تست کنید و اینکه یک بارهمک با فیلترشکن تست کنید

  44. سیدحسین موسوی گفت:

    سلام دوست عزیز من نصب کردم میگه در موقع آپدیت گوگل پلی نمیشه یا اینترنت پایدار داشته باشید با فیلترشکنم رفتم همه چی هم ب روز هست نمیدونم چیکارکنم

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با فیلرشکن دیگه تست کنید فقط میتونه مشکل از نت باشه

  45. زری گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من کالاف موبایل رو روی لبتابم ریختم ولی باز نمیشه چه کنم ؟ صفحه اکتیویژن میاد بعد برمیگرده ص اصلی !

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام بایک نم افزار شبیه ساز دیگه تست کنید دوست عزیز

  46. Pardis گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید بازی من ارور میده مینویسه اتصال اینترنت رو بررسی کنید اگر درست نشد با وبسایت رسمی تماس بگیرین…اتصال اینترنتم مشکلی نداره چیکار کنم

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با فیلترشکن تست کنید

      1. عرفان گفت:

        ببخشید با فیلتر شکن که وارد بازی پینگ کلاف بالای مشکل چیه؟

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر شما زمانیکه وارد بازی میشید دیگه نیازی به نرم افزار تغییر ای پی ندارید چون پینگتون رو بالا میبره خاموشش کنید سپس بازی کنید کالاف نرم افزار تغییر ای پی اجرا میشه

    2. حسام گفت:

      دقیقا من هم چنین مشکلی دارم

      1. خانم آذر مهر گفت:

        سلام
        این مشکل برای دانلود نشدن یا نصب نشدن دیتای بازی هست شما احتمالا نسخه جدید بازی رو دانلود نکرده باشین (مثلا از دوستتون گرفته باشید)یا اگه دانلود کردید دیتاشو نصب نکردید اگه دانلود نکردید باید بازیتون رو پاک کنید و نسخه جدید رو حتما دانلود کنید

  47. ابوالفضل گفت:

    سلام من ر گیم لوپ بازی کالافو برای دانلود میزارم اما روی صد درصد میمونه و بازی های دیگرو که دانلود میکنم نصب میشن ولی اجرا نمیشه حتی با فیلترشکن مشکل کجاس؟؟؟؟

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با نرم افزار شبیه ساز نوکس تست کنید

    2. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با نرم افزار شبیه ساز نوکس تست کنید دوست عزیز

      1. Jurgen گفت:

        واسه من ارور میده اصلا بازی بالا نمیاد چیکار کنم

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام با فیلترشکن وارد بشید دوست عزیز

  48. شذخمبشظم گفت:

    سلام من کالافا تو پی سی ریختم و در گیم لوپ دانلود کردم اما در 100 درصد گیر میکنه مشکل کجاس؟؟؟؟

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام بزارید توی همون صفحه باشه یکم با تاخیره ولی اوئک میشه

    2. Nobody گفت:

      سلام اینترنت من مشکلی نداره ولی عدم اتصال میزنه با وی پی ان و برنامه ۱.۱.۱.۱ هم تست کردم ولی بازم وصل نمیشه چیکار باید بکنم ممنون از سایت خوبتون

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلام با یک فیلترشکن دیگ هتست کنید

    3. پارسا گفت:

      سلام من کالافم رو ابدیت کردم ولی وقتی واردش میشوم ارور میده و تو گوگل ترجمه هم زدم میگه:بروز رسانی نرم افزار انجام نشده مطمئن شوید که اتصال پایداری دارید

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلامم با فیلترشکن وارد بشید مشکتلتون حل میشه

  49. علی گفت:

    سلام ببخشید من تو تبلت آپدیت بازی رو از مایکت نصب کردم اما میگه اولش ببخشید یه اروری ……. من الان چیکار کنم

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام خوب اون ارورو رو بگید تا بهتون بگم دوست عزیز

  50. امید گفت:

    سلام من‌ بازیو باز میکنم میگه آپدیت کن میزنم گیره آپدیت گوگل پلی باز میشه بازیو میاره که دو تا گزینه داره یکیش پاک کردن بازی بکیش پلی. میزنم پلی میره تو بازی همون جای اول باز میگ آپدیت کن . لولم ۱۵۰ حیفم میاد پاک کنم دوباره نصب کنم

    1. خانم لک زایی گفت:

      سلام با فیلتر شکن وارد پلی استور بشین قسمت اپدیت براتون لود میشه بعد میتونین بازیتونو اپدیت کنید

      1. Milaad گفت:

        سلام وقتی برنامه رو اجرا میکنم میگه storage permission are needed to download game updates

        2, audio permission are needed to voice chat

        چطور میشه رفعش کرد هرکاری میکنم نمیشه

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلامم یا فضای خالی ندارید دوست عزیز و اینکع شما دسترسی صدا رو ممنونع کردید اون ارور برای اینه

      2. Mohammad گفت:

        سلام،منم همین مشکلو دارم با فیلترشکن حل نمیشه.
        چیکار کنم؟

        1. خانم کفاش گفت:

          سلام دوست عزیز این مشکل با فیلتر شکن یا کلیر دیتا باید حل شه

    2. amir گفت:

      چرا اکانتم بعد از سه چهار روز میپره بعد باید دوباره حزف و نصب کنم تا برگرده و بعضی وقت ها هم بر نمیگرده
      لطفا کمکم کنید

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلامم شماا یک بار بازیتونو درست سیو کنید تا مشکلتون حل بشه

  51. سجاد گفت:

    سلام بازیو ریختم از بلو استکس ولی وقتی که میرم تو بازی یا تو اکتیویژن میمونه یا تو لودینگ بعدشم میزنه timed out

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم با نرم افزار شبیه ساز نوکس نسخه 7.0.0.8 بازی کنید

      1. Aaa گفت:

        سلام ایا رو گوشیه من کالاف با کیفیت متوسط اجرا میشه

        رم 3
        Cpu 710 kirin
        اندروید 10

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام بله به راحنی

    2. علی گفت:

      سلام من بروز رسانی کردم ولی این رو میگه متأسفیم ، هنگام بارگیری Google Play خطایی روی داد. لطفاً مطمئن شوید که به یک شبکه پایدار متصل هستید و بعداً دوباره امتحان کنید. اگر نمی توانید آن را حل کنید ، لطفاً برای راهنمایی به وب سایت رسمی یا صفحات انجمن بروید. باید چیکار کنم

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلام شما باید با فیلتر شکن وارد بازی بشید تا دیتای داخلی بلازی دانلود بشه

  52. محمد گفت:

    سلام گوشی من شیائومی نوت هشت هستش ولی وقتی میخوام وارد برنامه بشم بدون ارور میندازه بیرون با وی پی ان هم رفتم ولی نشد

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام بازیو یک بار پاک کنید دوباره نصب کنید ببیند مشکلتون حل میشه

      1. حمزه گفت:

        من قبلا همین مشکل رو داشتم وارد بازی میشه بدونه هیچ مشکلی بعداز یک دقیقه میپره چندماه پیش نمیدونم شانسی درست شد یا نمی دونم چی زدم واسش درست شد

        الانم بازم بعداز چند ماه کالافو نصب کردم چون اکانتو فروخته بودم بازم از بازی میپره بیرون خیلی رو مخه پاک کردم نزدیکا 3 بار باز نصب کردم فایده نداشت چه کنم ???

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلاک گرافیک بازیو بیارید پایین پسورتونم عوض کنید شاید کسی داخل بازیتونه

    2. فرناز گفت:

      منم دقیقا همین مشکل دارم مال منم رمی ۸ پرو هست

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلام با فلیترشکن تست کنید

  53. A گفت:

    سلام
    اکانتم روی جیمیلم ذخیره بود
    الان هرچقد پسووردو جیمیلمو میزنم نمیاد
    با فیلترشکنم امتحان کردم

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم اگر روی جیمیل سیو بوده پس بازتون سو نبوده دوست عزیز

      1. Black گفت:

        ,سلام خسته نباشید من آپدیت رو انجام دادم رو جیمیلم اکانتم سیو بود اما الان رفتم تو جیمیلم از اول اومده بعد رفتم توی سرچ اسم اکانت رو سرچ کردم آورد بالا یعنی اکانته نپریده ولی چطور میتونم برش گردونم؟؟

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام دوست عزیز اکانتتون سیو نبوده و الان اکنتون پریده باید به پشتیبانی بازی پیام بدد

    2. Asal گفت:

      منم همین مشکلو دارم چیکار کردین😐
      رفته رو مخم دیگه

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلام یا با فیلترشکن تست کنی نشد بازیو باید پاک کنید از پلی استوربا فیلترشکن دانلود کنید

  54. Gray wolf گفت:

    سلام من کالافمو بروز کردم بعد خواستم برش گردونم ارور میداد میگفت شما نمیتوانید وارد شوید این اکانت مال کسه دیگه ای هست لطفا از یک اکانت دیگه استفاده کنید یه همیچین چیزی ترو خدا بگید چیکارش کنم برش گردونم؟
    ممنون میشم جوابگو باشید

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم احتمالا اکانتتون رو هک کردند دوست عزیز

      1. NEMEZIZ گفت:

        سلام من اینترنت دارم ولی وقتی وارد بازی میشم میگه به اینترنت متصل شوید بعد میندازه بیرون

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام خب با فیلترشکن تست کنید

      2. سپنتا گفت:

        سلام من وقتی وارد بازی میشوم من را از بازی بیرون میاندازد و میگوید نت شما ضعیف است در حالیکه نت قوی دارم و فقط با فیلتر شکن میتوانم وارد بازی شوم لطفا من را راهنمایی کنید

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلامم بله با فیلترشمن وارد میشه و نت همراه اول متاسفانه

        2. امین جباری گفت:

          سلام بعد از آپدیت وارد بازی که میشم ارور update failed. Please make sure you have enough storage. میده با اینکه ده گیگ حافظه خالی دارم

          1. خانم آذر مهر گفت:

            سلام
            از اروری که میده داخل پشتیبانی عکس بفرستید و بگید مدل گوشیتون چیه

    2. شایان گفت:

      سلام من قبل اینکه وارد بازی شه میزنه confirm بعد میزنم روش خود به خود از بازی میاد بیرون

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلامم یک بار با فیلترشکن وارد بازی بشید مشکلتون حل میشه

      2. Mari گفت:

        وای تروخدا اگ درستش مردی بمنم بگو واس منن اینطور نیشه با فیلترشکنم نمیاد گوشیم ردمی نوت هش هس هشت گیگم حافظع دارم حذف نصبم کردم دگ نم چیکا کنم

  55. . گفت:

    متأسفیم ، هنگام بارگیری Google Play خطایی روی داد. لطفاً مطمئن شوید که به یک شبکه پایدار متصل هستید و بعداً دوباره امتحان کنید. اگر نمی توانید آن را حل کنید ، لطفا به وب سایت رسمی یا ارتباطات بروید صفحات راهنما
    من کالاف دیوتی را آپدیت کردم و وقتی بازی کردم این پیام رو نوشت 👆
    میشه کمک کنید

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با فیلترشکن تست کنید اگر نشد بازیو کلیر دیتا کنید با فیلترشکن از همون اول وارد بشید

      1. Fati گفت:

        من اینکار رو انجام دادم اما بازم مشکل دارم،از روزی که آپدیت جدید اومده تا حالا درگیرم میشه راهنمایی کنین🥲

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام یعنی با فیلترشکن هم مشکل دارید
          اگر اینجوریه بازیو پاک کنید دوباره نصب کنید

        2. بنیامین گفت:

          سلام وقت بخیر من گوشی جدید خریدم و رفتم باهاش کلاف رو دانلود کردم وقتی وارد بازی شدم تا یه جایی بازی لود می شد و دیگه لود نمیشد و می زد وای فای را بروزرسانی کنید اما خوب من که اصلا به وای فای وصل نیستم با اینترنت همراه وصل بودم اما به چیز دیگه هم هست گوشی من شیامی هست در تنظیمات گوشی زده بروز رسانی اندروید گوشی به نظرتون بروزرسانی کنم کلاف میاد؟؟

          1. حامد فندرسکی گفت:

            سلام چون اولین باره دارید با این گوشی وارد بازی میشید احتمالا نیازه نرم افزار تغییر ای پی داشته باشید

      2. محمدمهدی گفت:

        سلام.من رمز وایمیل کالافو سیو کردم همیشه راحت میرفتم توش.چند روزی هست میزنه رمزو ایمیل معتبر نیست.برام اس اومده اکانت شما قفل شده.باید چکار کنم.ممنون

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام احتمالا کس دیگه اکانتتونو داشته پسوردشو عوض کرده دوست عزیز به پشتیبانی بازی پیام بدید

    2. آرش گفت:

      سلام ببخشید من دیتای کلااف را پاک کردم دیگه نمیآید

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلام متاسفانه باید بازیو پاک کنید

    3. Masoud گفت:

      سلام .پاک کردم دوباره نصب کردم از لول یک میاد .من ۱۵۰ بودم .همیشه بروز رسانی که بود پاک میکردم و نصب .نابود شدم

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلامم احتمالا بازیتون سیو نبوده دوست عزیز

    4. san گفت:

      سلام . من وقتی وارد بازی میشم این پیغامو میده
      this device does not meet the minimum requrirements.please check our website for compatible devices.1004 mb
      بنظر شما باید چه کاری انجام بدم ؟من این بازیو از شبیه سازی bluestacks دانلود کردم و فیلترشکن هم روشن میکنم همین خطا رو میده لطفا راهنماییم کنید

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلام باید داخل تنظیمات بلو استک رم سیستموت رو بیشتر و قوی تر کنید

  56. یزدان گفت:

    سلام من نصی کردم ایمیل خودمو میزنم نمیاره

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم احتمالا بازیتون سیو نبوده دوست عزیز یا دارید اشتباه میکنید

  57. Mohammadmj گفت:

    سلام بر دوستان
    من بازی کالاف رو آپدیت کردن بعدش اومدم برم تو بازی ارور گوگل پلی داد نمیدونم چرا تو رو خدا کمک کنید اکانتم 43 میلیون پولشه ممنون اگه فهمیدین به این شماره زنگ بزنین
    09373904548

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام بازیو باید پاک کنید نصب کنید و ا فیلترشکن دوباره از اول وارد بشید

  58. امیر گفت:

    سلام. من بازی رو نصب کردم داخل گیم لوپ. اما وقتی داخل بازی میرم در قسمت getting version info روی 99 درصد میمونه و بعدش ارور update download failed برام میاره . ممنون میشم کمکم کنید

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با فیلتر شکن تست کنید

  59. Tina گفت:

    سلام من از گیم لوپ، کال آف رو نصب کردم اما وقتی روش میزنم فقط صفحه ی اکتیویژن رو نشون میده و بعد میاد بیرون.چیکار باید بکنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلامم بازیو پاک کنید دوباره نصب کنید و با فیلترشکن وارد بشید

      1. علی گفت:

        سلام گوشی من سامسونگ A10هست چرا بازی رو باز نمی کنه لطفا راهنمایی کنید

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام با فیلترشکن از پلی استور دانلود کنید

    2. Majid گفت:

      سلام. من از وقتی که اپدیت جدید کالاف اومده. اکانتم دیگه بالا نیومد.
      منم جبور شدم یه اکانت دیگه بسازم و بازی کنم.
      کسی بلده راهنماییم کنه که چطوری اون اکانت قبلی ام. رو برگردونم
      اگه کمکم کنید ممنون میشم

      1. حامد فندرسکی گفت:

        سلام اگر اون اکانتو سیو نکرده بودید نه نمیشه برشکردوند

        1. علی گفت:

          حامد خان من یه چیزی واسم جالبه عالمو آدم صداشون دراومده اکانتاشون به چوخ رفته یعنی خود ما عقلمون نمیرسیده فیلتر شکن روشن کنیم؟!!! که شما بر می گردی میگی دیتا رو پاک کن دوباره نصب کن فیلتر شکن روشن کن!!!…..
          بابا همه این کارا رو کردم بعد از آبدیت گیملوپ این داستانا پیش اومده هیچکس هم بلد نیست درست راهنمایی کنه
          توروخدا به داددمون برسید هر کی چیزی می دونه

          1. حامد فندرسکی گفت:

            سلامم دوست عزیز شماا اگر پیام های قبل رو بخونید گفتم که اگر با فیلترشکن ثابت و کشور ثابت برید هیچوقت بن نمیشید من خودم رو آیفون بازی میکنم 1 ساله همشم با فیلتربودم الانم لول 150 هستم هیچ مشکلی هم ندارم

  60. . گفت:

    سلام من کالافو ریختم اما بعدش ارور داد که شما دیتاندارید یعنی چی باید چیکار کنم

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با فیلترشکن تست کنید تا دیتا دانلود بشه

      1. سلمان گفت:

        وقتی می‌خوام وارد مولتی بشم میگه ورود نامعتبر است

        1. حامد فندرسکی گفت:

          سلام یک بار با فیلترشکن تست کنید ببینید بازم همین مکشل رو دارید

          1. محمدرضا گفت:

            سلام وارد اکتیویژن ک میخوام بشم این ارور میدهChange the call of duty login linked to your device
            چه کنم

          2. حامد فندرسکی گفت:

            سلامم یکی اکانتتون رو هک کرده دوست عزیز میگه تغیزز کرده روش ورد دستگاه شما

        2. محمد گفت:

          سلام من فقط با فلتر شکن میتونم وارد بازی میشم حذف نصبشم میکنم دورست نمیشه دی ان اسم کار نمیکنه بازم می خوام اکانتا دیگمو بیار بازم فلتر شکن می خواد یا حتی می خوام اکانت جدید بسازم بازم باید با فیلتر شکن برم ممنون میشم کمکم کنید

          1. حامد فندرسکی گفت:

            سلامم با اینترنت همراه اول تست کید

      2. مهرداد گفت:

        سلام ببخشید من وارد اکانت میشم و رمز و جی‌میل هم دارم هنگام وصل شدن میزنه joining game یه مدت میگذره دوباره میاد صفحه اول😑

        1. خانم مقدم گفت:

          سلام وقت بخیر مشکل اینترنت دارید … اگر بدون فیلتر وارد بازیتون میشید با فیلتر شکن تست کنید

  61. محمد گفت:

    سلام بر شما!
    نمی دونم مشکل چیه اما بعضی اوقات اینترنت سریع هست اما بازی پیام های وصل شدن به بازی می‌دهد فایلش مستقیم از اینترنت نگرفتم اما بعد از کپی کردن از به دوستم ۳۲۵ ام بی و بعدا ۸۱ ام دیگر خود بازی اتوماتیک دانلود کرد. Dr.Booster را دانلود کردم اما باز هم اثر نداره. لطفا جواب بدید را ممنون!

    1. حامد فندرسکی گفت:

      سلام با یک فیلترشکن تست کنید

    2. merlin گفت:

      با سلام من کالاف دیوتی رو نصب کردم از مایکت بعد میخوام برم تو اکانتن میگه http status 403 – forbidden یعنی چیه با فیلتر شکنم امتحان کردم نشد مشکل از چیه رفع میگشه

      1. خانم مقدم گفت:

        سلام وقت بخیر فیلتر شکنتون رو عوض کنید و ترجیحا با ای پی امریکا تست کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *